Assalamualaikum ....

seperti yang anda semua suda sedia maklum ttg berita tragedi tanah runtuh di Hulu Langat semalam, 21 Mei 2010 telah meragut beberapa nyawa yang terdiri dari anak anak yatim . sebak rasenye nak menyentuh ttg tragedi ini . amat memilukan kerana menimpa anak anak yatim yang maseh kecil lagy . ta sanggup rasenye nak mbace berita berita di dada akhbar ttg tragedi ini . sgt memilukan .

sebelum ini mereka ketawa bersama , kini bercerai nyawa . lebih memilukan tragedi ini berlaku sekelip mata tanpa isyarat dan lenyap sekelip mata begitu sahaja . ahernye mereka tertimbus dan kembali semula ke tanah . saya mudah tersentuh dgn berita berita yg bkaitan dgn anak anak yatim . lebih lebih lagy tragedi seperti ini .

di awal usia mereka yang muda , mereka telah kehilangan ibu dan ayah , mereka telah kehilangan kaseh sayang seorang ibu dan ayah , mereka ta dapat merasai kebahagiaan memiliki ibu dan ayah seperti yang kite dapat . kini mereka telah pergi bersama mereka . marilah kita sama sama memanjatkan doa dan meyedekahkan Al-Fatihah kepada mereka yang terkorban . semoga roh mereka tenang disana . Al-Fatihah ...


p/s: bule lihat gambar gambar tragedi di page sini

Wassalam

4 rame-rame beterbangan:

munGe سلواني said...

Al Fatihah..semoga mereka ditempatkan di kalangan org2 beriman dan beramal soleh..sdey sgt..

Nur Naimah Nashreen said...

Sebak rasenye .. hmm

boy VIP said...

l Fatihah..semoga mereka ditempatkan di kalangan org2 beriman dan beramal soleh

Nur Naimah Nashreen said...

Amin ..