Assalamualaikum ...

Hye sahabat sahabat sekalian !

harini hari sabtu , hari untuk beristrirehat dan bermalas malasan . yeay ! akhirnya dapat juga aku beli tiket 2pm ! hahahahaha . err bukan aku yang beli sebenarnya . hehehe . jutaan terima kasih diucapkan kepada rakan rakan ku , cik Natasya & cik Noraini kerana sudi tolong belikan tiket untuk saya walaupon keadaan haritu sgt sesak . OMjieeeeee , ramai gak ek yg minat , aku ingat aku sorang je . ahaks . sepatutnye 8 October (sabtu) tu je yg bule dpt less sekiranya anda pengguna TM . tp still ta dapat sbb time less tu hanya dibuka dri kul 8pg-4ptg jerrr . so, bile da ramai org , mestila jd jam . sampai time pon da tamat . terpaksala beli yang original price . deym !

eleh dorang saje je lambat lambatkan . nak suh beli original price lettew . cm la tatawu .


Aku nye 1 jerrr

Mampu beli yg free seating jerr . tu pon total price RM198.00 . takpe la , sekali je kan . bukannya selalu . tengok muke aku punyela happy dpt duk depan skali je . well . haha . verangan . dahla hari kejadian hari jumaat , hari bekerja , cmnela aku nak g awal cop tempat dpn . ada juga yg apply cuti nih . haih .
After ni kne google stadium negara kat mana . lupe .

Owh yeah , reason aku tak dapat ikot kawan kawan aku g beli tiket 2pm coz aku ade driving class . wahahaha . gua nyer driving class 2 kali jer .. sabtu and ahad , then rabu terus test . cuak gak . tapi alhamdulillah aku berjaya mendapatkan lesen . hahaha . biala lewat ke , terlambat ke , janji aku da ade lesen . korang ade ? hihi . belagak .

Lesen P aku ta siap lagi .

Actually aku tak berapa confident sgt time JPJ test tu , sbb time class aku asek mati enjin je kat bukit and aku ade masalah sket time nak masuk masuk gear ni . biasela , biase bawa auto ta payah nak tuka tuka gear . cehh . pastu aku memang la kalo time test or exam je , aku punyela tertekan + takot . mak ayah aku puas motivate aku . Alhamdulillah berjaya , kalo tidak kena tambah duet lagi la nampa gayanya . so , sekarang ni , kije da ade , lesen da ade , keta da beli . tercapai target taun ni . Alhamdulillah .

Okela , tu je kisah nye , ta bule cite pjg . gtg . nak g amek jubah convo . yaeay !

Wassalam

p/s: kalo aku ta dpt g konsert 2pm tu , ade sape sape wiling nak ganti tak ?

0 rame-rame beterbangan: